L'Andromina

# Tebas cabrón:

Podem parlar d'això també: per què collons un tio com en Tebas té l'autorització donada per no sé qui per a agafar un rang d'IP i enviar-les a prendre pel cul? Deixa així un panorama on no pots fer una merda enlloc que no siguin les xarxes socials dels collons, i deixa els llocs on només entren "quatre friquis", dit per ell —com servidors comunitaris, serveis de gaming o streaming de tercers, entre moltes petites webs que podrien, PODRIEN, ser focus de pirateria del futbol—, inaccessibles.

Agafa aquella IP i apa, a prendre pel sac, nano (recordem que Cloudflare comparteix la mateixa IP per a un munt de serveis). Per cert, també per a aquest senyor és pirateria contractar una VPN perquè et negues rotundament a pagar un servei depredador com és la merda del futbol, mentre que a altres països és gratuït veure'l. Cosa que hauria de ser totalment legal i tinc entés que ho es.

Quina mesura pren l'energumen aquest? Dir a les principals proveïdores de VPN que tanquin quan hi ha futbol! Ves a la merda; que ara, si l'Osasuna dels pebrots (que me la suen) està jugant, no podré (per exemple) teletreballar de manera segura des de la meva VPN de confiança NO SIGUI CAS que em doni per veure el futbol dels collons en un altre país sense pagar al tonto de merda aquest?

Val, Tebas, com tu diguis.